Miejskie

Rowery miejskie dzielimy na dwie grupy ze względu na budowę i przeznaczenie.

Grupa City zapewni komfortową jazdę bez pośpiechu w wyprostowanej pozycji dzięki obniżonej ramie, wspornikowi z regulacja kąta pochylenia, giętą, szeroką kierownicą,  szerokim siodłem oraz pełnym wyposażeniem: oświetlenie, błotniki, bagażnik, osłona łańcucha, podpórka c...

Rowery miejskie dzielimy na dwie grupy ze względu na budowę i przeznaczenie.

Grupa City zapewni komfortową jazdę bez pośpiechu w wyprostowanej pozycji dzięki obniżonej ramie, wspornikowi z regulacja kąta pochylenia, giętą, szeroką kierownicą,  szerokim siodłem oraz pełnym wyposażeniem: oświetlenie, błotniki, bagażnik, osłona łańcucha, podpórka czy koszyk.

Druga grupa to rowery typu Urban. Dzięki niskiej wadze uzyskanej poprzez minimalistyczne wyposażenie , sztywnej konstrukcji ramy oraz pochylonej pozycji zapewniają szybkie i sprawne przemieszczanie się w cyklu miejskim.

Więcej

Miejskie Brak produktów w tej kategorii

Subkategorie

  • City

    Rower miejski zbudowany jest najczęściej na kołach 28” (choć spotyka się również rowery z kołami 26” i 27”), na ramie damskiej ze znacznie obniżoną górną rurą w celu wygodniejszego wsiadania i umożliwiającą jazdę w spódnicy, rzadziej na konwencjonalniej ramie męskiej. Rowery te posiadają wspornik z regulacja kąta pochylenia, giętą, szeroką kierownicę i szerokie siodełko umożliwiające jazdę w pozycji wyprostowanej. Najczęściej wyposażone w lampki zasilane z dynamo (często umieszczone w przedniej piaście), komplet błotników, osłonę na łańcuch, nóżkę, bagażnik tylny, czasem osłonę tylnego koła czy koszyk. Najpopularniejszym napędem są przerzutki planetarne (umieszczone wewnątrz tylnej piasty – od 3 do 14 biegów), rzadziej  stosuje się jednobiegowe Torpedo lub przerzutki zewnętrzne. Głównie stosuje się hamulce typu Torpedo, ale spotyka się również bębnowe, rolkowe lub tradycyjne szczękowe.

  • Urban

    Rowery miejskie Urban stworzone zostały do szybkiego poruszania się po miejskich alejkach. Budowane na kolach 26”, 28” z ramami konstrukcyjnie zbliżonymi do rowerów Cross’owych jak i na kołach 20”, 24” z ramami typu składak. Zgodnie z przeznaczeniem wyposażenie tego typu rowerów jest ograniczone do minimum w celu uzyskania jak najniższej wagi i maksymalnych osiągów. Układ napędowy zewnętrzny trekkingowy często z elementami grup szosowych, bądź przerzutki planetarne (umieszczone wewnątrz tylnej piasty – od 3 do 14 biegów). Hamulce szczękowe lub tarczowe. Dla zmniejszenia oporów toczenia stosuje się opony 1” – 1,5” z gładkim bieżnikiem.

Strona wykorzystuje pliki cookies.

ePartnerzy Marketingowi