Turystyczne
Oferujemy szeroki asortyment części i akcesoriów rowerowych, ale również sprawną i fachową obsługę.
Rowery uniwersalne stworzone do pokonywania dużych odległości zarówno na drogach asfaltowych jak i ubitych leśnych duktach czy szutrze. 28’ koła umożliwiają osiąganie większej prędkości oraz ułatwiają pokrywanie nierówności, natomiast średniej szerokości opony z zazwyczaj drobnym bieżnikiem zapewniają niskie opory toczenia. Stosunkowo wysoka ram...
Rowery uniwersalne stworzone do pokonywania dużych odległości zarówno na drogach asfaltowych jak i ubitych leśnych duktach czy szutrze. 28’ koła umożliwiają osiąganie większej prędkości oraz ułatwiają pokrywanie nierówności, natomiast średniej szerokości opony z zazwyczaj drobnym bieżnikiem zapewniają niskie opory toczenia. Stosunkowo wysoka rama, szersze siodełka, bogata oferta mostów kierownicy oraz samych kierownic zapewnia komfortową pozycję na długich dystansach.
Subkategorie
Rower od uprawiania turystyki, która polega na przemierzaniu bardzo długich, często wielodniowych tras po drogach asfaltowych jak również szutrowych.
Rower trekkingowy charakteryzuje się kołami 28" z oponami o średniej szerokości zapewniającymi komfort jazdy oraz małe opory toczenia. Stosunkowo wyższa rama w porównaniu do rowerów górskich oraz bogate wyposażenie (bagażniki, błotniki, oświetlenie, sakwy, itp.) sprawia, że jest to rower uniwersalny. Geometria ramy, szersze siodełko (miękkie, żelowe, sprężynowane) oraz mostek z regulacją wysokości i kąta nachylenia kierownicy pozwala na zajęcie wygodnej siedzącej pozycji. Biorąc pod uwagę bogate wyposażenie, waga roweru trekkingowego waha się od 15 do 25 kg.
Podobnie jak rower trekkingowy jest przeznaczony do dłuższych dystansów po drogach asfaltowych i mocniej ubitych ścieżkach, nie posiadają jednak dodatkowego osprzętu (błotników, lampek, bagażników, aczkolwiek są wyjątki od tej zasady). Kierownica dobrana jest według upodobań użytkownika - gięta lub prosta. Zazwyczaj doczepiane są do niej rogi . Posiadają koła o rozmiarze 28" do których używa się średniej szerokości opon z bieżnikiem o różnym stopniu agresywności. Pozycja rowerzysty zazwyczaj lekko pochylona.