Oferujemy szeroki asortyment części i akcesoriów rowerowych, ale również sprawną i fachową obsługę.
Rowery miejskie dzielimy na dwie grupy ze względu na budowę i przeznaczenie.
Grupa City zapewni komfortową jazdę bez pośpiechu w wyprostowanej pozycji dzięki obniżonej ramie, wspornikowi z regulacja kąta pochylenia, giętą, szeroką kierownicą, szerokim siodłem oraz pełnym wyposażeniem: oświetlenie, błotniki, bagażnik, osłona łańcucha, podpórka ...
Rowery miejskie dzielimy na dwie grupy ze względu na budowę i przeznaczenie.
Grupa City zapewni komfortową jazdę bez pośpiechu w wyprostowanej pozycji dzięki obniżonej ramie, wspornikowi z regulacja kąta pochylenia, giętą, szeroką kierownicą, szerokim siodłem oraz pełnym wyposażeniem: oświetlenie, błotniki, bagażnik, osłona łańcucha, podpórka czy koszyk.
Druga grupa to rowery typu Urban. Dzięki niskiej wadze uzyskanej poprzez minimalistyczne wyposażenie , sztywnej konstrukcji ramy oraz pochylonej pozycji zapewniają szybkie i sprawne przemieszczanie się w cyklu miejskim.
Subkategorie
Rower miejski zbudowany jest najczęściej na kołach 28” (choć spotyka się również rowery z kołami 26” i 27”), na ramie damskiej ze znacznie obniżoną górną rurą w celu wygodniejszego wsiadania i umożliwiającą jazdę w spódnicy, rzadziej na konwencjonalniej ramie męskiej. Rowery te posiadają wspornik z regulacja kąta pochylenia, giętą, szeroką kierownicę i szerokie siodełko umożliwiające jazdę w pozycji wyprostowanej. Najczęściej wyposażone w lampki zasilane z dynamo (często umieszczone w przedniej piaście), komplet błotników, osłonę na łańcuch, nóżkę, bagażnik tylny, czasem osłonę tylnego koła czy koszyk. Najpopularniejszym napędem są przerzutki planetarne (umieszczone wewnątrz tylnej piasty – od 3 do 14 biegów), rzadziej stosuje się jednobiegowe Torpedo lub przerzutki zewnętrzne. Głównie stosuje się hamulce typu Torpedo, ale spotyka się również bębnowe, rolkowe lub tradycyjne szczękowe.
Rowery miejskie Urban stworzone zostały do szybkiego poruszania się po miejskich alejkach. Budowane na kolach 26”, 28” z ramami konstrukcyjnie zbliżonymi do rowerów Cross’owych jak i na kołach 20”, 24” z ramami typu składak. Zgodnie z przeznaczeniem wyposażenie tego typu rowerów jest ograniczone do minimum w celu uzyskania jak najniższej wagi i maksymalnych osiągów. Układ napędowy zewnętrzny trekkingowy często z elementami grup szosowych, bądź przerzutki planetarne (umieszczone wewnątrz tylnej piasty – od 3 do 14 biegów). Hamulce szczękowe lub tarczowe. Dla zmniejszenia oporów toczenia stosuje się opony 1” – 1,5” z gładkim bieżnikiem.